مردم ایران

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

مردم ایران

 

بهترین مردم دنیا


 

شمالم تا جنوبم عشق ، چه خاک و گندمی دارم

صدام یاریم کنه باید بگم چه مردمی دارم



بگم این حق هیچ کس نیست که با ثروت فقیر باشه

کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه

اگر چه سختی از انسان یه کوه درد میسازه

ولی از مردم ما درد داره یه مرد میسازه


 

 

شمالم تا جنوبم عشق ، چه خاک و گندمی دارم

صدام یاریم کنه باید بگم چه مردمی دارم




نگاه کن بچه های کار چجور تو آب و آتیشن

تو این روزهای سخت کمک حرج پدر میشن

من و تو مردمی هستیم که گنج از رنج می سازیم

به این تاریخ خورشیدی به این فرهنگ می نازیم

من و تو مردمی هستیم که آینده تو مشت ماست

که از هفتاد نسل قبل هزار اسطوره پشت ماست


شمالم تا جنوبم عشق ، چه خاک و گندمی دارم

صدام یاریم کنه باید بگم چه مردمی دارم
 


معین



نظرات شما عزیزان:

یاشیل
ساعت0:11---26 آبان 1391
سلام دوست من.پیام زیباتو خوندم.ممنونم از لطفی که به من داری.منم خوشحالم دوستی دارم که هربار خوبی و مهربونی و انسانیتو یادم میده با حرفاش.راستی این روزا دلم گرفته.از این دنیای وانفسا.از این زمونه ی سرد از این آتیش زیر خاکستر.ایام عزاداری حسینی تسلیت.

yas
ساعت23:04---25 آبان 1391
از این آهنگ بسیار زیبا، خرسند شدم و چندین بار گوش کردم
ممنون از انتخاب خوبتون


yas
ساعت22:49---25 آبان 1391
خدا در دستی است که به یاری می گیری ...

در قلبی که شاد می کنی ...

در لبخندی که به لب می نشانی ...
خدا با من است، خدا با توست ...

خدایمان را آشکار کنیم ... !


m.k
ساعت0:12---24 آبان 1391
حدس میزنم که خواهی گریخت . التماس نمی کنم . از پیت نمی دوم . اما صدایت را در من جا بگذار .

می دانم که از من دل می کنی . راهت را نمی بندم . اما عطر خنده هایت را در من جا بگذار .

می دانم که از من جدا خواهی شد . خیلی ویران می شوم . از پا نمی افتم . اما رنگت را در من جا بگذار .

احساس می کنم تباه خواهی شد و من خیلی غمگین می شوم اما گرمای حرفهایت را در من جابگذار .

فرقش را با حالا می دانم که فراموشم خواهی کرد و من اقیانوسی خواهم شد سیاه و غم انگیز .

اما طعم بودنت را در من جا بگذار .

هر طور شده خواهی رفت و من حق ندارم تو را نگه دارم اما...

اما عشقت را در من جابگذار ...



حسن
ساعت17:17---23 آبان 1391
باعرض سلام وخسته نباشيد خدمت مدير وبلاگ وبلاگ خيلي قشنكي داري اي كاش منم توش لينك كني اگر لينگ كردي با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن وادرس www.hasan.pear.loxblog.comوبعد سري به وبلاگ من بزن ونظرتو بده تا من بفهمم تو را لينك كنم

اولين نيستيم ولي بهترينيم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:معین,مردم,متن آهنگ مردم,آهنگ مردم از معین,شمالم تا جنوبم عشق, ساعت توسط masoud |